Maksutavat

ilmainentoimitus.pngckeckout.png klarna2.pngPayPal-Standard-Logo
ennakko2.png

Pandailmapalloja tilauksiin!

ilmapallo.pngJaamme loput pandailmapallot kaikkien tilanneiden kesken niin kauan kuin ilmapalloja riittää.

Toimitustavat

toimarit.png

Viljamin Facebook

Osallistu ja vaikuta

arvonta.jpf

Instagram

paketti2.jpg

Tilaukset

toimitukset.png
Käsittelyssä 15.4 tulleet tilaukset

Uusimmat tuotteet

Pikkumekko keltainen kukkameri !Lue lisää »
ValkoraitahousutRaitahousuihin tehtiin "kasvavat" lahkeensuut eli erikoispitkät käänteet. Nämä housutLue lisää »
keltainen pandamekkoAuringonkeltaisen pikkumekon "juju" on sen helmaan applikoitu iso, mustavalkoinenLue lisää »

Verkkokaupan toimitusehdot


Voimassa 4.7.2014 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Salutonova Oy y-tunnus 0897860-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille koko maailmaan. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.


Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.viljaminpuoti.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, SPankki sekä Ålandsbanken. Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n sivuston kautta. Maksutapana on myös Klarna Lasku sekä Paypal.

Maksuehdot Klarna

Osta nyt, maksa jälkikäteen!

Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.

  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
  • Maksuaika aina 14 vuorokautta
  • Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja
  • Kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus*
  • Lataa alkuperäinen laskusi osoitteessa klarna.fi
  • Mahdollisuus maksaa lasku myös erissä

Laskutusmaksu 3,50euroa per tilaus. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 e ja viivästyskorko 11.50 %. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.

* Ei koske kaikkia tuotteita, esim. lentomatkoja, tapahtumia tai räätälöityjä tuotteita.

Klarna AB, yritys- ja yhteisötunnus 556737-0431



Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Viljamin Puodin etusivulla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Suomen toimituskulut 0e / tilaus ( (alle 10e tilauksissa pientoimituslisä 2e), Eurooppaan 4 tai 10euroa/tilaus ja muualle maailmaan 20euroa/tilaus. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset kirjeenä tai pakettina, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Voit valita toimitustavaksi myös noudon.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas maksaa palautettavan tuotteen postituksen.

Palautusosoite:
Salutonova Oy
Tillinpiha 2
02330 Espoo

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi
osoitteeseen info@viljaminpuoti.fi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Viljamin Puoti käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Henkilötietolain (523/1999) 10 § mukainen rekisteriseloste

Rekisterinpitäjä:
Salutonova Oy
Tillinpiha 2
02330 Espoo

Rekisterin nimi:
Viljamin Puodin asiakasrekisteri

Rekisterin pitämisen peruste:
Rekisteriä käytetään Viljamin Puodin asiakkaiden tilausten käsittelemiseksi.

Rekisterin tietosisältö:
Etu- ja sukunimi
Postiosoite
Sähköpostiosoite
Puhelinnumero
Tiedot tehdyistä tilauksista

Tietojen luovutus
Rekisterissä olevia tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille ja tietoja ei käytetä markkinointitarkoituksiin ilman asiakkaan antamaa lupaa.

Suojaus
Rekisteriin pääsee ainoastaan Viljamin Puodin verkkokaupan tilauksia hoitava henkilö.
Rekisteri on ainoastaan sähköisessä muodossa ja siihen pääsee ainoastaan henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella ja salasanalla.